W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie
 - Otwiera się w nowym oknie
godlo

Biuletyn Informacji Publicznej Politechnika Poznańska

Wróć

PROFESOR UCZELNI w grupie pracowników badawczo – dydaktycznych – 1 etat

Stanowisko: PROFESOR UCZELNI w grupie pracowników badawczo – dydaktycznych – 1 etat
Miejsce pracy: Instytut Matematyki
Termin składania ofert: 06.09.2023 do godz. 15:00
Miejsce składania ofert: Dziekanat Wydziału Automatyki, Robotyki i Elektrotechniki Politechniki Poznańskiej, ul. Piotrowo 3a (pokój 20), 60-965 Poznań
Status: unieważnione
Wybrani kandydaci: Brak
Uzasadnienie wyboru:

DZIEKAN WYDZIAŁU AUTOMATYKI, ROBOTYKI I ELEKTROTECHNIKI

POLITECHNIKI POZNAŃSKIEJ

ogłasza konkurs

na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych - 1 etat

w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych,

w dyscyplinie naukowej: matematyka 

w Instytucie Matematyki

                

Warunki jakie powinni spełniać kandydaci:

1. Stopień naukowy doktora lub doktora habilitowanego w dyscyplinie matematyka.

2. Dorobek zawierający:

1) promotorstwo (ew. promotorstwo pomocnicze) w co najmniej jednym zakończonym pozytywnie postępowaniu w sprawie nadania stopnia doktora;

2) znaczący dorobek naukowy w dyscyplinie matematyka, w tym publikacje naukowe w uznanych w dyscyplinie matematyka czasopismach;

3) doświadczenie w kierowaniu projektami lub udokumentowany udział w projektach badawczych uzyskanych w drodze konkursów krajowych lub międzynarodowych;

4) krajowe lub zagraniczne staże naukowe;

5) doświadczenie w działalności organizacyjnej: pełnienie funkcji na uczelni, udział w pracach komisji, zespołów, stowarzyszeń;

6) osiągnięcia dydaktyczne.

3. Gotowość prowadzenia badań naukowych w dyscyplinie matematyka lub w zakresie zastosowań matematyki.

4. Biegła znajomość języka polskiego.

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony.

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie w Dziekanacie Wydziału Automatyki, Robotyki  i Elektrotechniki Politechniki Poznańskiej, ul. Piotrowo 3a (pokój 20), 60-965 Poznań, kompletu wymaganych dokumentów (w 2 egzemplarzach): 

- podania do JM Rektora Politechniki Poznańskiej,

- CV,

- zdjęcia,

- kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- kwestionariusza osobowego dla pracownika,

-  arkusza dla kandydata ze stopniem dr. hab. lub dr. (zał. nr 4 lub zał. nr 5 do Zasad polityki kadrowej PP) (również w wersji elektronicznej),

- kopii dyplomów (oryginały do wglądu),

- kopii dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu pedagogicznego (oryginał do wglądu),

- wykazu dorobku zawierającego potwierdzenie spełnienia warunków na stanowisko profesora uczelni  wraz z załącznikami* (również w wersji elektronicznej),

- oświadczenia o podstawowym miejscu pracy (zał. nr 2 do Zasad polityki kadrowej PP),

- oświadczenia zgodnego z art. 113 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (zał. nr 3 do Zasad polityki kadrowej PP),

- oświadczenia o dziedzinie i dyscyplinie, w której kandydat będzie prowadził działalność naukową (zał. nr 7 do Zasad polityki kadrowej PP),

- oświadczenia o wyrażeniu zgody na zaliczenie do liczby pracowników prowadzących działalność naukową (dla celów ewaluacji jakości działalności naukowej) (zał. nr 8 do Zasad polityki kadrowej PP), 

- oświadczenia o procentowym udziale czasu pracy związanej z prowadzeniem działalności naukowej w dyscyplinie/dyscyplinach (dla celów ewaluacji jakości działalności naukowej) (zał. nr 9 do Zasad polityki kadrowej PP), 

- klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych.

Opcjonalne dokumenty:

- kopie świadectwa pracy.

 

*  w przypadku załączników (5 najważniejszych publikacji, egzemplarze książek, podręczników, monografii, skryptów, potwierdzenie udziału w projektach badawczych) wymagany jest 1 komplet 

 

Termin składania zgłoszeń upływa 06.09.2023 r.

Termin rozstrzygnięcia konkursu – nie dłuższy niż 4 miesiące od daty zamknięcia konkursu.

 

W przypadku, gdy żaden z kandydatów nie uzyska pozytywnej oceny komisji konkursowej lub w przypadku braku kandydatów, Dziekan dokona zamknięcia konkursu. Ogłaszający konkurs może go unieważnić lub zamknąć bez podania przyczyny.

 

 

Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji

 

W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: RODO), informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Politechnika Poznańska, Pl. Marii Skłodowskiej–Curie 5, 60-965 Poznań, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639.
Inspektorem danych osobowych jest Piotr Otomański, e-mail: iod@put.poznan.pl.
Państwa dane pozyskane poprzez złożenie kwestionariusza osobowego będziemy przetwarzać na podstawie  art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 22¹ Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Wszelkie dane osobowe przekazane przez Państwa ponad zakres wskazany w kwestionariuszu osobowym przetwarzane będą na podstawie dobrowolnie i świadomie wyrażonej zgody w związku z art. 6 ust. 1 lit a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.  
Dane osobowe nie są przekazywane podmiotom przetwarzającym; mogą jednak zostać udostępnione organom upoważnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe będą przechowywane wyłącznie przez okres prowadzonej rekrutacji i 3 miesiące po jej zakończeniu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania a gdy ma to zastosowanie – również do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania,  a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w rekrutacji.
W przypadku danych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody   w dowolnym momencie. Nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Dane osobowe Pani/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
 

Załączniki:

Odpowiedzialny za treść: Dziekan - prof. dr hab. inż. Wojciech Szeląg
Wytworzył: Dziekan - prof. dr hab. inż. Wojciech Szeląg
Data wytworzenia: 20.04.2023
Opublikował w BIP: Anna Pająk
Data opublikowania: 20.04.2023 15:06
Liczba pobrań: 64
Odpowiedzialny za treść: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Anna Pająk
Data opublikowania: 21.04.2023 12:53
Liczba pobrań: 122
Odpowiedzialny za treść: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Anna Pająk
Data opublikowania: 21.04.2023 12:53
Liczba pobrań: 124
Odpowiedzialny za treść: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Anna Pająk
Data opublikowania: 21.04.2023 12:53
Liczba pobrań: 110
zał. nr 2
docx, 36 kB
Odpowiedzialny za treść: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Anna Pająk
Data opublikowania: 21.04.2023 12:53
Liczba pobrań: 123
zał. nr 3
docx, 34 kB
Odpowiedzialny za treść: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Anna Pająk
Data opublikowania: 21.04.2023 12:53
Liczba pobrań: 117
zał. nr 4
docx, 43 kB
Odpowiedzialny za treść: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Anna Pająk
Data opublikowania: 21.04.2023 12:53
Liczba pobrań: 57
zał. nr 5
docx, 42 kB
Odpowiedzialny za treść: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Anna Pająk
Data opublikowania: 21.04.2023 12:53
Liczba pobrań: 58
zał. nr 7
docx, 38 kB
Odpowiedzialny za treść: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Anna Pająk
Data opublikowania: 21.04.2023 12:53
Liczba pobrań: 102
zał. nr 8
docx, 38 kB
Odpowiedzialny za treść: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Anna Pająk
Data opublikowania: 21.04.2023 12:53
Liczba pobrań: 98
zał. nr 9
docx, 13 kB
Odpowiedzialny za treść: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Anna Pająk
Data opublikowania: 21.04.2023 12:53
Liczba pobrań: 98
Odpowiedzialny za treść: Dziekan - prof. dr hab. inż. Wojciech Szeląg
Wytworzył: Dziekan - prof. dr hab. inż. Wojciech Szeląg
Data wytworzenia: 12.09.2023
Opublikował w BIP: Anna Pająk
Data opublikowania: 12.09.2023 14:34
Liczba pobrań: 48
Odpowiedzialny za treść: Dziekan - prof. dr hab. inż. Wojciech Szeląg
Wytworzył: Dziekan - prof. dr hab. inż. Wojciech Szeląg
Data wytworzenia: 12.09.2023
Opublikował w BIP: Anna Pająk
Data opublikowania: 13.09.2023 08:24
Liczba pobrań: 62
Odpowiedzialny za treść: Dziekan - prof. dr hab. inż. Wojciech Szeląg
Wytworzył: Dziekan - prof. dr hab. inż. Wojciech Szeląg
Data wytworzenia: 20.04.2023
Opublikował w BIP: Anna Pająk
Data opublikowania: 20.04.2023 15:06
Ostatnio zaktualizował: Anna Pająk
Data ostatniej aktualizacji: 13.09.2023 08:24
Liczba wyświetleń: 186