W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie
godlo

Biuletyn Informacji Publicznej Politechnika Poznańska

Udostępnianie informacji publicznej

Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Politechniki Poznańskiej jest udostępniana na wniosek, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U.2022 r., poz. 902).

Termin, sposób i forma udostępnienia informacji publicznej na wniosek:

Udostępnianie informacji na wniosek następuje "bez zbędnej zwłoki", nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w powyższym terminie, Politechnika Poznańska powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o nowym terminie, w jakim udostępni informację (nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku).

Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie zgodnych z wnioskiem, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje Politechnika, uniemożliwiają udostępnienie informacji w sposób i w formie określonych we wniosku. W takiej sytuacji Politechnika powiadamia pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskazuje, w jaki sposób lub w jakiej formie informacja może być udostępniona niezwłocznie. Jeżeli w terminie 14 dni od powiadomienia wnioskodawca nie złoży wniosku o udostępnienie informacji w sposób lub w formie wskazanych przez Politechnikę w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji umarza się.
Politechnika Poznańska może udzielić odpowiedzi w formie pisma, z wyjaśnieniem że:

  • żądana informacja nie dotyczy spraw publicznych;
  • Politechnika Poznańska nie dysponuje żądaną informacją;
  • istnieją przepisy określające odmienne zasady i tryb dostępu do informacji publicznej.
Uczelnia może także odmówić udzielenia informacji publicznej. Odmowa następuje w drodze decyzji administracyjnej, którą podejmuje Rektor PP.

Jak dostarczyć wniosek:

Wniosek o udzielenie informacji publicznej można przesłać do Politechniki Poznańskiej za pomocą poniższego wniosku lub też drogą pocztową na adres:

Politechnika Poznańska
Plac Marii Skłodowskiej-Curie 5
60-965 Poznań

tel. 61 665-3609; 608640756
e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl 

Załączniki:

Odpowiedzialny za treść: Anna Wojciechowska
Wytworzył: Anna Wojciechowska
Data wytworzenia: 03.01.2023
Opublikował w BIP: Anna Wojciechowska
Data opublikowania: 03.01.2023 09:49
Ostatnio zaktualizował: Anna Wojciechowska
Data ostatniej aktualizacji: 05.01.2023 10:32
Liczba pobrań: 175
Wytworzył: Operator BIPLO
Data wytworzenia: 11.11.2022
Opublikował w BIP: Operator BIPLO
Data opublikowania: 11.11.2022 00:00
Ostatnio zaktualizował: Anna Wojciechowska
Data ostatniej aktualizacji: 11.04.2023 13:23
Liczba wyświetleń: 1424