Udostępnianie informacji publicznej
Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Politechniki Poznańskiej jest udostępniana na wniosek, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U.2022 r., poz. 902).
Termin, sposób i forma udostępnienia informacji publicznej na wniosek:
Udostępnianie informacji na wniosek następuje "bez zbędnej zwłoki", nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w powyższym terminie, Politechnika Poznańska powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o nowym terminie, w jakim udostępni informację (nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku).
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie zgodnych z wnioskiem, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje Politechnika, uniemożliwiają udostępnienie informacji w sposób i w formie określonych we wniosku. W takiej sytuacji Politechnika powiadamia pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskazuje, w jaki sposób lub w jakiej formie informacja może być udostępniona niezwłocznie. Jeżeli w terminie 14 dni od powiadomienia wnioskodawca nie złoży wniosku o udostępnienie informacji w sposób lub w formie wskazanych przez Politechnikę w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji umarza się.
Termin, sposób i forma udostępnienia informacji publicznej na wniosek:
Udostępnianie informacji na wniosek następuje "bez zbędnej zwłoki", nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w powyższym terminie, Politechnika Poznańska powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o nowym terminie, w jakim udostępni informację (nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku).
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie zgodnych z wnioskiem, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje Politechnika, uniemożliwiają udostępnienie informacji w sposób i w formie określonych we wniosku. W takiej sytuacji Politechnika powiadamia pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskazuje, w jaki sposób lub w jakiej formie informacja może być udostępniona niezwłocznie. Jeżeli w terminie 14 dni od powiadomienia wnioskodawca nie złoży wniosku o udostępnienie informacji w sposób lub w formie wskazanych przez Politechnikę w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji umarza się.
Politechnika Poznańska może udzielić odpowiedzi w formie pisma, z wyjaśnieniem że:
- żądana informacja nie dotyczy spraw publicznych;
- Politechnika Poznańska nie dysponuje żądaną informacją;
- istnieją przepisy określające odmienne zasady i tryb dostępu do informacji publicznej.
Uczelnia może także odmówić udzielenia informacji publicznej. Odmowa następuje w drodze decyzji administracyjnej, którą podejmuje Rektor PP.
Jak dostarczyć wniosek:
Wniosek o udzielenie informacji publicznej można przesłać do Politechniki Poznańskiej za pomocą poniższego wniosku lub też drogą pocztową na adres:
Politechnika Poznańska
Plac Marii Skłodowskiej-Curie 5
60-965 Poznań
tel. 61 665-3609; 608640756
e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl
Wytworzył: | Operator BIPLO |
---|---|
Data wytworzenia: | 11.11.2022 |
Opublikował w BIP: | Operator BIPLO |
Data opublikowania: | 11.11.2022 00:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Anna Wojciechowska |
Data ostatniej aktualizacji: | 11.04.2023 13:23 |
Liczba wyświetleń: | 1424 |