W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
Strona internetowa Politechniki Poznańskiej - Otwiera się w nowym oknie
godlo

Biuletyn Informacji Publicznej Politechnika Poznańska

Wróć

Lektor języka angielskiego (2 etaty)

Stanowisko: Lektor języka angielskiego (2 etaty)
Miejsce pracy: Centrum Języków i Komunikacji Politechniki Poznańskiej
Termin składania ofert: 18.06.2025 do godz. 12:00
Miejsce składania ofert: Sekretariat Centrum Języków i Komunikacji, ul. Piotrowo 3a, 60-965 Poznań (pokój A3.302)
Status: aktualne

Za zgodą JM Rektora Politechniki Poznańskiej 

Dyrektor Centrum Języków i Komunikacji Politechniki Poznańskiej 

ogłasza konkurs na 2 stanowiska lektora języka angielskiego

w dziedzinie nauk humanistycznych, dyscyplina językoznawstwo, filologia angielska.

 
Zatrudnienie w Centrum Języków i Komunikacji od 01.10.2025 r. do 30.09.2026 r.  umowa o pracę na czas określony.


Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 r., Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce - Dz. U. z 2018 r. poz. 1668), w Statucie Politechniki Poznańskiej – Uchwała Nr  175/2016-2020   Senatu   Akademickiego   Politechniki   Poznańskiej   z   dnia 10 lipca 2019 r. z póź. zm. oraz zasadami polityki kadrowej – załącznik do zarządzenie Rektora Nr 66 z dnia 20 listopada 2020 r. 

oraz posiadają następujące kwalifikacje:

1.       wykształcenie wyższe filologii angielskiej lub językoznawstwa,
2.       umiejętności i doświadczenie (minimum 1 rok) w prowadzeniu zajęć dydaktycznych dla dorosłych, 
3.       przygotowanie pedagogiczne, 
4.       znajomość programów komputerowych (pakiet Office) i ich obsługi,
5.       dyspozycyjność, komunikatywność i przedsiębiorczość w wykonywaniu zadań dydaktycznych i organizacyjnych w Centrum Języków i Komunikacji.

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:
1.       podanie o zatrudnienie skierowane do JM Rektora Politechniki Poznańskiej przez Dyrektor Centrum Języków i Komunikacji,
2.       CV,
3.       kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
4.       kwestionariusz osobowy dla pracownika*,
5.       arkusz kwalifikacyjny*,
6.       oświadczenie o podstawowym miejscu pracy*, 
7.       oświadczenie, zgodnie z art. 113 ustawy z dnia 20.07.2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce*,
8.       kopia dyplomów, 
9.       kopia posiadanych kursów, 
10.    referencji z poprzednich miejsc pracy.

Komplet dokumentów należy składać osobiście w sekretariacie Centrum Języków i Komunikacji pokój A3.302 lub listem poleconym na adres Centrum Języków i Komunikacji Politechniki Poznańskiej, ul. Piotrowo 3a, 60-965 Poznań.

Termin składania zgłoszeń: 18.06.2025 r. do godz. 12.00
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w ciągu miesiąca.


Zastrzegamy sobie prawo udzielenia odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. 

W przypadku, gdy żaden z kandydatów nie uzyska pozytywnej oceny komisji konkursowej lub w przypadku braku kandydatów, ogłaszający konkurs dokona zamknięcia konkursu. Ogłaszający konkurs może go unieważnić lub zamknąć bez podania przyczyny.

* Dokumenty są dostępne do pobrania na stronie: www.clc.put.poznan.pl

 

Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji

W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: RODO), informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Politechnika Poznańska, Pl. Marii Skłodowskiej–Curie 5, 60-965 Poznań, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639.
  2. Inspektorem danych osobowych jest Piotr Otomański, e-mail: iod@put.poznan.pl.
  3. Państwa dane pozyskane poprzez złożenie kwestionariusza osobowego będziemy przetwarzać na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 22¹ Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Wszelkie dane osobowe przekazane przez Państwa ponad zakres wskazany w kwestionariuszu osobowym przetwarzane będą na podstawie dobrowolnie i świadomie wyrażonej zgody w związku z art. 6 ust. 1 lit a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. 
  4. Dane osobowe nie są przekazywane podmiotom przetwarzającym; mogą jednak zostać udostępnione organom upoważnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
  5. Dane osobowe będą przechowywane wyłącznie przez okres prowadzonej rekrutacji i 3 miesiące po jej zakończeniu.
  6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania a gdy ma to zastosowanie – również do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w rekrutacji.
  9. W przypadku danych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  10. Dane osobowe Pani/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
     

Załączniki:

Odpowiedzialny za treść: mgr Małgorzata Bączyńska
Wytworzył: mgr Małgorzata Bączyńska
Data wytworzenia: 16.05.2025
Opublikował w BIP: Katarzyna Jesse
Data opublikowania: 16.05.2025 12:15
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Jesse
Data ostatniej aktualizacji: 16.05.2025 12:30
Liczba pobrań: 6
Odpowiedzialny za treść: mgr Małgorzata Bączyńska
Wytworzył: mgr Małgorzata Bączyńska
Data wytworzenia: 16.05.2025
Opublikował w BIP: Katarzyna Jesse
Data opublikowania: 16.05.2025 12:15
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Jesse
Data ostatniej aktualizacji: 16.05.2025 12:30
Liczba pobrań: 5
Arkusz kwalifikacyjny
docx, 41 kB
Odpowiedzialny za treść: mgr Małgorzata Bączyńska
Wytworzył: mgr Małgorzata Bączyńska
Data wytworzenia: 16.05.2025
Opublikował w BIP: Katarzyna Jesse
Data opublikowania: 16.05.2025 12:15
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Jesse
Data ostatniej aktualizacji: 16.05.2025 12:30
Liczba pobrań: 4
Odpowiedzialny za treść: mgr Małgorzata Bączyńska
Wytworzył: mgr Małgorzata Bączyńska
Data wytworzenia: 16.05.2025
Opublikował w BIP: Katarzyna Jesse
Data opublikowania: 16.05.2025 12:15
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Jesse
Data ostatniej aktualizacji: 16.05.2025 12:31
Liczba pobrań: 3
Oświadczenie
docx, 34 kB
Odpowiedzialny za treść: mgr Małgorzata Bączyńska
Wytworzył: mgr Małgorzata Bączyńska
Data wytworzenia: 16.05.2025
Opublikował w BIP: Katarzyna Jesse
Data opublikowania: 16.05.2025 12:15
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Jesse
Data ostatniej aktualizacji: 16.05.2025 12:31
Liczba pobrań: 6
Ogłoszenie
pdf, 3.42 MB
Odpowiedzialny za treść: mgr Małgorzata Bączyńska
Wytworzył: mgr Małgorzata Bączyńska
Data wytworzenia: 16.05.2025
Opublikował w BIP: Katarzyna Jesse
Data opublikowania: 16.05.2025 13:30
Liczba pobrań: 9
Odpowiedzialny za treść: mgr Małgorzata Bączyńska
Wytworzył: mgr Małgorzata Bączyńska
Data wytworzenia: 16.05.2025
Opublikował w BIP: Katarzyna Jesse
Data opublikowania: 16.05.2025 12:15
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Jesse
Data ostatniej aktualizacji: 16.05.2025 13:30
Liczba wyświetleń: 40