W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie
godlo

Biuletyn Informacji Publicznej Politechnika Poznańska

Wróć

Asystent w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych - 1 stanowisko

Stanowisko: Asystent badawczo-dydaktyczny
Miejsce pracy: Instytut Telekomunikacji Multimedialnej PP
Termin składania ofert: 20.01.2025 do godz. 15:00
Miejsce składania ofert: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji PP
Status: aktualne

Poznań, 20.12.2024 r.

DZIEKAN WYDZIAŁU INFORMATYKI I TELEKOMUNIKACJI POLITECHNIKI POZNAŃSKIEJ 

ogłasza konkurs

na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych, w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja
w Instytucie Telekomunikacji Multimedialnej na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji
 

Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (DZ. U. 218, poz. 1668 z późniejszymi zmianami), w Statucie Politechniki Poznańskiej oraz w Zarządzeniu nr 66 Rektora Politechniki Poznańskiej z dnia 20 listopada 2020 r. w sprawie wprowadzenia zasad polityki kadrowej. 
 
Kandydaci powinni posiadać:

•    co najmniej tytuł zawodowy magistra inżyniera,
•    dobre wyniki uzyskane podczas studiów wyższych (średnia ocen, aktywność w kołach naukowych, inna działalność, projekty badawcze, publikacje, udział w konferencjach naukowych) oraz dobrą opinię ze studiów i działalności po ich zakończeniu – o ile taka miała miejsce, uczestnictwo w szkole doktorskiej lub studiach doktoranckich,
•    predyspozycje do pracy w charakterze nauczyciela akademickiego oraz chęć realizowania pracy naukowej,
•    pogłębioną znajomość zagadnień technik multimedialnych oraz układów programowalnych,
•    biegłą znajomość języka polskiego.

Do obowiązków dydaktycznych przyszłego asystenta będzie należało prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu telekomunikacji multimedialnej i systemów elektronicznych. Obowiązkiem przyszłego asystenta będzie także prowadzenie badań naukowych z zakresu technik multimedialnych i układów programowalnych.

Zatrudnienie przewiduje się od dnia 1 marca 2025 r. na okres 1 roku z możliwością dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony.

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o przedłożenie w Dziekanacie Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej (pok.502, ul. Piotrowo 3, 60-965 Poznań), następujących dokumentów:

·       podania skierowanego do JM Rektora Politechniki Poznańskiej,
·       kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i dla pracownika,
·       CV wraz z opisem dorobku naukowego (wykaz publikacji, udział w projektach badawczych, opinia promotora dotycząca zaawansowania rozprawy doktorskiej – dla kandydatów z otwartym przewodem doktorskim), doświadczenia dydaktycznego oraz aktywności w życiu akademickim,
·       arkusza kwalifikacyjnego (zał. nr 1 do Zasad polityki kadrowej),
·       zdjęcia,
·       kopii dyplomów (oryginały do wglądu),
·       oświadczenia, że Politechnika Poznańska będzie dla kandydata podstawowym miejscem pracy (zał. nr 2 do Zasad polityki kadrowej),
·       oświadczenia zgodnie z art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (zał. nr 3 do Zasad polityki kadrowej),
·       oświadczenia o dziedzinie i dyscyplinie, w której kandydat będzie prowadził działalność naukową oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na zaliczenie do liczby pracowników prowadzących działalność naukową zał. nr 7 i 8 do Zasad polityki kadrowej) oraz oświadczenie o procentowym udziale czasu pracy związanej z prowadzeniem działalności naukowej w dyscyplinie/dyscyplinach (zał. nr 9 do Zasad polityki kadrowej),
·       klauzuli informacyjnej,
·       potwierdzenia ukończenia kursu pedagogicznego.

Termin składania dokumentów upływa z dniem 20 stycznia 2025r.  

W przypadku, gdy żaden z kandydatów nie uzyska pozytywnej oceny komisji konkursowej lub w przypadku braku kandydatów, Dziekan dokona zamknięcia konkursu. Ogłaszający konkurs może go unieważnić lub zamknąć bez podania przyczyny.

Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji

W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: RODO), informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Politechnika Poznańska, Pl. Marii Skłodowskiej–Curie 5, 60-965 Poznań, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639.
2. Inspektorem danych osobowych jest Piotr Otomański, e-mail: iod@put.poznan.pl.
3. Państwa dane pozyskane poprzez złożenie kwestionariusza osobowego będziemy przetwarzać na podstawie art.
6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 22¹ Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Wszelkie dane osobowe
przekazane przez Państwa ponad zakres wskazany w kwestionariuszu osobowym przetwarzane będą na podstawie dobrowolnie i świadomie wyrażonej zgody w związku z art. 6 ust. 1 lit a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
4. Dane osobowe nie są przekazywane podmiotom przetwarzającym; mogą jednak zostać udostępnione organom upoważnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
5. Dane osobowe będą przechowywane wyłącznie przez okres prowadzonej rekrutacji i 3 miesiące po jej zakończeniu.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania a gdy ma to zastosowanie – również do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w rekrutacji.
9. W przypadku danych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
10. Dane osobowe Pani/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Załączniki:

Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Odpowiedzialny za treść: Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.12.2024
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 20.12.2024 13:10
Liczba pobrań: 0
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Odpowiedzialny za treść: Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.12.2024
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 20.12.2024 13:10
Liczba pobrań: 0
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Odpowiedzialny za treść: Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.12.2024
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 20.12.2024 13:10
Liczba pobrań: 0
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Odpowiedzialny za treść: Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.12.2024
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 20.12.2024 13:10
Liczba pobrań: 0
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Odpowiedzialny za treść: Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.12.2024
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 20.12.2024 13:10
Liczba pobrań: 0
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Odpowiedzialny za treść: Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.12.2024
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 20.12.2024 13:10
Liczba pobrań: 0
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Odpowiedzialny za treść: Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.12.2024
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 20.12.2024 13:10
Liczba pobrań: 0
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Odpowiedzialny za treść: Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.12.2024
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 20.12.2024 13:10
Liczba pobrań: 0
ogłoszenie
pdf, 922 kB
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Odpowiedzialny za treść: Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.12.2024
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 20.12.2024 13:10
Liczba pobrań: 0
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Odpowiedzialny za treść: Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.12.2024
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 20.12.2024 13:15
Liczba pobrań: 0
Podmiot udostępniający: Dziekanat Wydziału Informatyki i Telekomunikacji
Odpowiedzialny za treść: Mikołaj Morzy
Wytworzył: Mikołaj Morzy
Data wytworzenia: 20.12.2024
Opublikował w BIP: Agnieszka Topolska Cecko
Data opublikowania: 20.12.2024 13:10
Ostatnio zaktualizował: Agnieszka Topolska Cecko
Data ostatniej aktualizacji: 20.12.2024 13:15
Liczba wyświetleń: 8