Systemy Informatyczne Uczelni
Zgodnie z art. 358 a Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.) Politechnika Poznańska umożliwia wnoszenie i doręczanie pism za pomocą systemów teleinformatycznych Uczelni w sprawach dotyczących:
- informacji dla kandydatów na studia o wpisie na listę studentów oraz decyzje o nieprzyjęciu za pomocą systemu rekrutacyjnego;
- decyzji dotyczących stypendiów oraz skreślenia z listy studentów za pomocą systemu teleinformatycznego dostępnego dla studentów;
- decyzje dotyczące rekrutacji do Szkoły Doktorskiej za pomocą systemu rekrutacyjnego;
- decyzje o skreśleniu z listy doktorantów Szkoły Doktorskiej za pomocą systemu teleinformatycznego dostępnego dla doktorantów;
- decyzje o przyjęciu lub nieprzyjęciu cudzoziemców na studia za pomocą systemu rekrutacyjnego.