W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie
godlo

Biuletyn Informacji Publicznej Politechnika Poznańska

Wróć

Systemy Informatyczne Uczelni

Zgodnie z art. 358 a Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.) Politechnika Poznańska umożliwia wnoszenie i doręczanie pism za pomocą systemów teleinformatycznych Uczelni w sprawach dotyczących:

  • informacji dla kandydatów na studia o wpisie na listę studentów oraz decyzje o nieprzyjęciu za pomocą systemu rekrutacyjnego;
  • decyzji dotyczących stypendiów oraz skreślenia z listy studentów za pomocą systemu teleinformatycznego dostępnego dla studentów;
  • decyzje dotyczące rekrutacji do Szkoły Doktorskiej za pomocą systemu rekrutacyjnego;
  • decyzje o skreśleniu z listy doktorantów Szkoły Doktorskiej za pomocą systemu teleinformatycznego dostępnego dla doktorantów;
  • decyzje o przyjęciu lub nieprzyjęciu cudzoziemców na studia za pomocą systemu rekrutacyjnego.