W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
Strona internetowa Politechniki Poznańskiej - Otwiera się w nowym oknie
godlo

Biuletyn Informacji Publicznej Politechnika Poznańska

Wróć

ASYSTENT w grupie pracowników dydaktycznych – 1 etat

Stanowisko: ASYSTENT w grupie pracowników dydaktycznych – 1 etat
Miejsce pracy: Instytut Robotyki i Inteligencji Maszynowej, Zakład Sterowania i Elektroniki Przemysłowej
Termin składania ofert: 05.09.2025 do godz. 15:00
Miejsce składania ofert: Dziekanat Wydziału Automatyki, Robotyki i Elektrotechniki Politechniki Poznańskiej, ul. Piotrowo 3a (pokój 20), 60-965 Poznań
Status: aktualne

DZIEKAN WYDZIAŁU AUTOMATYKI, ROBOTYKI I ELEKTROTECHNIKI
POLITECHNIKI POZNAŃSKIEJ
ogłasza konkurs
na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych - 1 etat
w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych,
w dyscyplinie naukowej: automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne  
w Instytucie Robotyki i Inteligencji Maszynowej,
w Zakładzie Sterowania i Elektroniki Przemysłowej
    
Warunki jakie powinni spełniać kandydaci:
1. Tytuł zawodowy magistra inżyniera.
2. Dobra opinia ze studiów (średnia ocen, aktywność w kołach naukowych, inna działalność, publikacje), potwierdzona przez opiekuna naukowego lub promotora pracy magisterskiej.
3. Predyspozycje do pracy w charakterze nauczyciela akademickiego z zakresu automatyki, elektroniki, elektrotechniki                i technologii kosmicznych. 
4. Biegła znajomość języka polskiego.
5. Podstawowa znajomość języka angielskiego.

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony, 1 rok.

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie w Dziekanacie Wydziału Automatyki, Robotyki i Elektrotechniki Politechniki Poznańskiej, ul. Piotrowo 3a (pokój 20), 60-965 Poznań, kompletu wymaganych dokumentów:
- podania do JM Rektora Politechniki Poznańskiej,
- CV,
- zdjęcia,
- kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kwestionariusza osobowego dla pracownika,
- arkusza kwalifikacyjnego (zał. nr 1 do Zasad polityki kadrowej PP),
- kopii dyplomów (oryginały do wglądu),
- opinii ze studiów przygotowanej przez opiekuna naukowego lub promotora pracy magisterskiej,
- oświadczenia o podstawowym miejscu pracy (zał. nr 2 do Zasad polityki kadrowej PP),
- oświadczenia zgodnego z art. 113 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (zał. nr 3 do Zasad polityki kadrowej PP),
- zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego,
- klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych.

Opcjonalne dokumenty:
- kopie świadectwa pracy,
- dokument potwierdzający ukończenie kursu pedagogicznego (oryginał do wglądu).

Termin składania zgłoszeń upływa 05.09.2025 r.
Termin rozstrzygnięcia konkursu – nie dłuższy niż 4 miesiące od daty zamknięcia konkursu.


W przypadku, gdy żaden z kandydatów nie uzyska pozytywnej oceny komisji konkursowej lub w przypadku braku kandydatów, Dziekan dokona zamknięcia konkursu. Ogłaszający konkurs może go unieważnić lub zamknąć bez podania przyczyny.


Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji

W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: RODO), informujemy, że:
1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Politechnika Poznańska, Pl. Marii Skłodowskiej–Curie 5, 60-965 Poznań, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639.
2.    Inspektorem danych osobowych jest Piotr Otomański, e-mail: iod@put.poznan.pl.
3.    Państwa dane pozyskane poprzez złożenie kwestionariusza osobowego będziemy przetwarzać na podstawie  art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 22¹ Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Wszelkie dane osobowe przekazane przez Państwa ponad zakres wskazany w kwestionariuszu osobowym przetwarzane będą na podstawie dobrowolnie i świadomie wyrażonej zgody w związku z art. 6 ust. 1 lit a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.  
4.    Dane osobowe nie są przekazywane podmiotom przetwarzającym; mogą jednak zostać udostępnione organom upoważnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
5.    Dane osobowe będą przechowywane wyłącznie przez okres prowadzonej rekrutacji i 3 miesiące po jej zakończeniu.
6.    Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania a gdy ma to zastosowanie – również do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
7.    Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych  z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
8.    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w rekrutacji.
9.    W przypadku danych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody  w dowolnym momencie. Nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
10.    Dane osobowe Pani/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Załączniki:

Odpowiedzialny za treść: Dziekan - prof. dr hab. inż. Wojciech Szeląg
Wytworzył: Dziekan - prof. dr hab. inż. Wojciech Szeląg
Data wytworzenia: 04.07.2025
Opublikował w BIP: Anna Pająk
Data opublikowania: 04.07.2025 15:09
Liczba pobrań: 5
Odpowiedzialny za treść: Dziekan - prof. dr hab. inż. Wojciech Szeląg
Wytworzył: Dziekan - prof. dr hab. inż. Wojciech Szeląg
Data wytworzenia: 04.07.2025
Opublikował w BIP: Anna Pająk
Data opublikowania: 04.07.2025 15:09
Liczba pobrań: 2
Odpowiedzialny za treść: Dziekan - prof. dr hab. inż. Wojciech Szeląg
Wytworzył: Dziekan - prof. dr hab. inż. Wojciech Szeląg
Data wytworzenia: 04.07.2025
Opublikował w BIP: Anna Pająk
Data opublikowania: 04.07.2025 15:09
Liczba wyświetleń: 7