W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
Strona internetowa Politechniki Poznańskiej - Otwiera się w nowym oknie
godlo

Biuletyn Informacji Publicznej Politechnika Poznańska

Wróć

ASYSTENT w grupie pracowników badawczo – dydaktycznych – 2 etaty

Stanowisko: ASYSTENT w grupie pracowników badawczo – dydaktycznych – 2 etaty
Miejsce pracy: Zakładzie Urządzeń Rozdzielczych i Instalacji Elektrycznych
Termin składania ofert: 04.07.2025 do godz. 14:00
Miejsce składania ofert: Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie kompletu dokumentów w Dziekanacie Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki Politechniki Poznańskiej, ul. Piotrowo 5 (pokój 134), 60-965 Poznań (osobiście lub listownie).
Status: aktualne

Dziekan Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki  Politechniki Poznańskiej
ogłasza konkurs na stanowisko ASYSTENTA w grupie pracowników badawczo – dydaktycznych – 2 etaty
w dziedzinie nauk inżynieryjno - technicznych, w dyscyplinie naukowej: inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka
w Instytucie Elektroenergetyki, w Zakładzie Urządzeń Rozdzielczych i Instalacji Elektrycznych zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas 12 miesięcy.


Podstawowe wymagania stawiane kandydatom na to stanowisko to:

·         tytuł magistra inżyniera,
·         znajomość zagadnień związanych z szeroko rozumianą elektroenergetyką,
·         znajomość tematyki związanej z elektrowniami, gospodarką energetyczną, sieciami wysokiego napięcia, automatyką elektroenergetyczną, instalacjami elektrycznymi, urządzeniami rozdzielczymi oraz techniką wysokich napięć. Preferowani absolwenci kierunków: Elektroenergetyka, Elektrotechnika, Energetyka,
·         znajomość języka angielskiego, w tym specjalistycznego związanego z zagadnieniami elektroenergetycznymi.,
·         znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych.

Wymagane dokumenty:

- podanie kierowane do JM Rektora,
- CV,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- arkusz kwalifikacyjny, 
- oświadczenie o podstawowym miejscu pracy,
- oświadczenie zgodne z art. 113 Ustawy  z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
- kopia dyplomów, zaświadczeń, certyfikatów.

 
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie kompletu dokumentów w Dziekanacie Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki Politechniki Poznańskiej, ul. Piotrowo 5 (pokój 134),  60-965 Poznań (osobiście lub listownie).
Termin składania zgłoszeń: 04.07.2025 r.
Termin rozstrzygnięcia konkursu – nie dłuższy niż 4 miesiące od daty zamknięcia konkursu.

W przypadku, gdy żaden z kandydatów nie uzyska pozytywnej oceny komisji konkursowej lub w przypadku braku kandydatów, Dziekan dokona zamknięcia konkursu. Ogłaszający konkurs może go unieważnić lub zamknąć bez podania przyczyny.

Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji

W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamenty Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: RODO) informujemy, że:
1.       Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Poznańska, Pl. Marii Skłodowskiej – Curie 5, 60–965 Poznań, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639.
2.       Inspektorem danych osobowych jest Piotr Otomański, e-mail: iod@put.poznan.pl.
3.       Państwa dane będziemy przetwarzać na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w związku z art. 119 Ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce.
4.       Dane osobowe nie są przekazywane podmiotom przetwarzającym; mogą jednak zostać udostępnione organom upoważnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
5.       Dane osobowe będą przechowywane wyłącznie przez okres prowadzonego konkursu i 30 dni po jego zakończeniu.
6.       Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania a gdy ma to zastosowanie – również do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
7.       Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
8.       Podane przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w konkursie.
9.       Dane osobowe Pani/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Załączniki:

Arkusz kwalifikacyjny
docx, 41 kB
Odpowiedzialny za treść: Dział Spraw Pracowniczych
Wytworzył: Dział Spraw Pracowniczych
Data wytworzenia: 13.05.2025
Opublikował w BIP: Dorota Nawrocka
Data opublikowania: 13.05.2025 13:51
Liczba pobrań: 2
Kwestionariusz
docx, 13 kB
Odpowiedzialny za treść: Dział Spraw Pracowniczych
Wytworzył: Dział Spraw Pracowniczych
Data wytworzenia: 13.05.2025
Opublikował w BIP: Dorota Nawrocka
Data opublikowania: 13.05.2025 13:51
Liczba pobrań: 1
Oświadczenie o niekaralności
docx, 34 kB
Odpowiedzialny za treść: Dział Spraw Pracowniczych
Wytworzył: Dział Spraw Pracowniczych
Data wytworzenia: 13.05.2025
Opublikował w BIP: Dorota Nawrocka
Data opublikowania: 13.05.2025 13:51
Liczba pobrań: 2
Odpowiedzialny za treść: Dział Spraw Pracowniczych
Wytworzył: Dział Spraw Pracowniczych
Data wytworzenia: 13.05.2025
Opublikował w BIP: Dorota Nawrocka
Data opublikowania: 13.05.2025 13:51
Liczba pobrań: 1
Odpowiedzialny za treść: Dorota Nawrocka
Wytworzył: Dorota Nawrocka
Data wytworzenia: 13.05.2025
Opublikował w BIP: Dorota Nawrocka
Data opublikowania: 13.05.2025 13:50
Ostatnio zaktualizował: Dorota Nawrocka
Data ostatniej aktualizacji: 13.05.2025 13:52
Liczba wyświetleń: 9