W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
Strona internetowa Politechniki Poznańskiej - Otwiera się w nowym oknie
godlo

Biuletyn Informacji Publicznej Politechnika Poznańska

Wróć

Adiunkt w w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych

Stanowisko: Adiunkt w w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
Miejsce pracy: Instytut Architektury i Planowania Przestrzennego
Termin składania ofert: 13.01.2026 do godz. 15:00
Miejsce składania ofert: Kancelaria Dziekana Wydziału Architektury, pokój 392, lub listem poleconym: Politechnika Poznańska Wydział Architektury ul. Jacka Rychlewskiego 2, 61-131 Poznań
Status: aktualne

I. Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 r., Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce - Dz. U. z 2018 r. poz. 1668), w Statucie  Politechniki Poznańskiej – Uchwała Nr  175/2016-2020 Senatu   Akademickiego   Politechniki   Poznańskiej   z   dnia 10 lipca 2019 r. z póź. zm. oraz zasadami polityki kadrowej – załącznik do zarządzenie Rektora Nr 66 z dnia 20 listopada 2020 r. oraz spełniają następujące wymagania w zakresie kwalifikacji dydaktycznych, badawczych i zawodowych:
1.       Stopień naukowy doktora inżyniera architekta.
2.       Ukończone studia prawnicze potwierdzone uzyskanym tytułem magistra prawa.
3.       Wartościowy dorobek naukowy, zdefiniowany obszar pracy naukowej.
4.       Czynny udział w działalności naukowej lub artystycznej (konferencje, sympozja, wystawy).
5.       Co najmniej kilkuletnie (min.2 lata) doświadczenie w zakresie pracy dydaktycznej ze studentami na kierunku architektura (studia I i II stopnia) w prowadzeniu przedmiotów projektowych, wykładów i prac dyplomowych 
w języku polskim i angielskim.
6.       Dorobek publikacyjny w czasopismach naukowych o zasięgu co najmniej krajowym i zagranicznym.
7.       Wartościowy dorobek organizacyjny i popularyzatorski, szczególnie w zakresie działań interdyscyplinarnych 
i intermedialnych i międzynarodowych.
8.       Znaczące osiągnięcia zawodowe, w tym udokumentowane doświadczenie w pracy projektowej w Polsce 
i zagranicą.
9.       Biegła znajomość języka angielskiego potwierdzona certyfikatem umożliwiająca prowadzenie zajęć dydaktycznych, wymianę z partnerami zagranicznymi i uczestnictwo w konferencjach.
10.    Znajomość drugiego języka obcego potwierdzona certyfikatem umożliwiająca prowadzenie zajęć dydaktycznych, wymianę z partnerami zagranicznymi i uczestnictwo w konferencjach.
11.    Biegła znajomość programów graficznych: AutoCAD, 3D Studio MAX, pakiet Adobe/Affinity.
12.    Ukończony kurs pedagogiczny. 

II. Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:
1.       Podanie skierowane do JM Rektora Politechniki Poznańskiej.
2.       Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*
3.       Arkusz kwalifikacyjny.*
4.       Życiorys (CV).
5.       Odpisy dokumentów poświadczających uzyskanie tytułu zawodowego. 
6.       Oświadczenie kandydata o podstawowym miejscu pracy*
7.       Oświadczenie  o spełnianiu warunków art. 113 Ustawy.*
8.       Dokumentację potwierdzającą posiadane kwalifikacje (zgodnie z punktem I.1 – I.12).

III. Wnioski konkursowe należy składać osobiście: Kancelaria Dziekana Wydziału Architektury, pokój 392, lub listem poleconym: Politechnika Poznańska Wydział Architektury ul. Jacka Rychlewskiego 2, 61-131 Poznań.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 28.02.2026 r.
* Dokumenty są dostępne do pobrania na stronie: https://architektura.put.poznan.pl/dokumenty-do-pobrania?title=DOKUMENTY%20DO%20POBRANIA)
W przypadku, gdy żaden z kandydatów nie uzyska pozytywnej oceny komisji konkursowej lub w przypadku braku kandydatów, Dziekan dokona zamknięcia konkursu. Dziekan może unieważnić  konkurs  lub zamknąć  bez podania przyczyny.

Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji
W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku 
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: RODO), informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Politechnika Poznańska, Pl. Marii Skłodowskiej–Curie 5, 
60-965 Poznań, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639.
Inspektorem danych osobowych jest Piotr Otomański, e-mail: iod@put.poznan.pl.
Państwa dane pozyskane poprzez złożenie kwestionariusza osobowego będziemy przetwarzać na podstawie  art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 22 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Wszelkie dane osobowe przekazane przez Państwa ponad zakres wskazany w kwestionariuszu osobowym przetwarzane będą na podstawie dobrowolnie i świadomie wyrażonej zgody w związku z art. 6 ust. 1 lit a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.  
Dane osobowe nie są przekazywane podmiotom przetwarzającym; mogą jednak zostać udostępnione organom upoważnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe będą przechowywane wyłącznie przez okres prowadzonej rekrutacji i 3 miesiące po jej zakończeniu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania a gdy ma to zastosowanie – również do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału 
w rekrutacji.
W przypadku danych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Dane osobowe Pani/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
 

Załączniki:

Ogłoszenie o konkursie
pdf, 179 kB
Odpowiedzialny za treść: dr hab. inż. arch. Agata Gawlak, prof. PP
Wytworzył: dr hab. inż. arch. Agata Gawlak, prof. PP
Data wytworzenia: 15.12.2025
Opublikował w BIP: Marta Boruta-Gandecka
Data opublikowania: 15.12.2025 09:48
Liczba pobrań: 3
Odpowiedzialny za treść: dr hab. inż arch. Agata Gawlak, prof. PP
Wytworzył: dr hab. inż arch. Agata Gawlak, prof. PP
Data wytworzenia: 15.12.2025
Opublikował w BIP: Marta Boruta-Gandecka
Data opublikowania: 15.12.2025 09:48
Ostatnio zaktualizował: Marta Boruta-Gandecka
Data ostatniej aktualizacji: 15.12.2025 09:48
Liczba wyświetleń: 16