W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie
godlo

Biuletyn Informacji Publicznej Politechnika Poznańska

Wróć

ASYSTENT w grupie pracowników badawczo – dydaktycznych – 2 etaty

Stanowisko: ASYSTENT w grupie pracowników badawczo – dydaktycznych – 2 etaty
Miejsce pracy: Instytut Elektroenergetyki, Zakład Sieci i Automatyki Elektroenergetycznej
Termin składania ofert: 07.07.2023 do godz. 23:55
Miejsce składania ofert: Dziekanat Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki Politechniki Poznańskiej, ul. Piotrowo 5 (pokój 134), 60-965 Poznań (osobiście lub listownie).
Status: unieważnione

Dziekan Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki Politechniki Poznańskiej

ogłasza konkurs na stanowisko ASYSTENTA w grupie pracowników badawczo – dydaktycznych – 2 etaty w dziedzinie nauk inżynieryjno - technicznych, w dyscyplinie naukowej: inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka w Instytucie Elektroenergetyki, w Zakładzie Sieci i Automatyki Elektroenergetycznej
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas 12 miesięcy.


Podstawowe wymagania stawiane kandydatom na to stanowisko to:

tytuł magistra inżyniera,
znajomość zagadnień związanych z szeroko rozumianą elektroenergetyką,
znajomość tematyki związanej z elektrowniami, gospodarką energetyczną, sieciami wysokiego napięcia, automatyką elektroenergetyczną, instalacjami elektrycznymi, urządzeniami rozdzielczymi oraz techniką wysokich napięć. Preferowani absolwenci kierunków: Elektroenergetyka, Elektrotechnika, Energetyka,
znajomość języka angielskiego, w tym specjalistycznego związanego z zagadnieniami elektroenergetycznymi.,
znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych.

Wymagane dokumenty:

podanie kierowane do JM Rektora,
CV,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
arkusz kwalifikacyjny, 
oświadczenie o podstawowym miejscu pracy,
oświadczenie zgodne z art. 113 Ustawy  z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
kopia dyplomów.

Termin rozstrzygnięcia konkursu – nie dłuższy niż 4 miesiące od daty zamknięcia konkursu.
W przypadku, gdy żaden z kandydatów nie uzyska pozytywnej oceny komisji konkursowej lub w przypadku braku kandydatów, Dziekan dokona zamknięcia konkursu. Ogłaszający konkurs może go unieważnić lub zamknąć bez podania przyczyny.

Załączniki:

Arkusz kwalifikacyjny
docx, 41 kB
Wytworzył: Dorota Nawrocka
Data wytworzenia: 14.04.2023
Opublikował w BIP: Dorota Nawrocka
Data opublikowania: 14.04.2023 10:35
Liczba pobrań: 131
Wytworzył: Dorota Nawrocka
Data wytworzenia: 14.04.2023
Opublikował w BIP: Dorota Nawrocka
Data opublikowania: 14.04.2023 10:36
Liczba pobrań: 152
Wytworzył: Dorota Nawrocka
Data wytworzenia: 14.04.2023
Opublikował w BIP: Dorota Nawrocka
Data opublikowania: 14.04.2023 10:36
Liczba pobrań: 140
Kwestionariusz osobowy
docx, 13 kB
Wytworzył: Dorota Nawrocka
Data wytworzenia: 14.04.2023
Opublikował w BIP: Dorota Nawrocka
Data opublikowania: 14.04.2023 10:44
Liczba pobrań: 142
Informacja_C
pdf, 152 kB
Odpowiedzialny za treść: Zbigniew Nadolny
Wytworzył: Dorota Nawrocka
Data wytworzenia: 20.07.2023
Opublikował w BIP: Dorota Nawrocka
Data opublikowania: 24.07.2023 11:36
Liczba pobrań: 91
Odpowiedzialny za treść: Dorota Nawrocka
Wytworzył: Dorota Nawrocka
Data wytworzenia: 14.04.2023
Opublikował w BIP: Dorota Nawrocka
Data opublikowania: 14.04.2023 11:11
Ostatnio zaktualizował: Dorota Nawrocka
Data ostatniej aktualizacji: 24.07.2023 11:37
Liczba wyświetleń: 267