Dziekan Wydziału Architektury Politechniki Poznańskiej
ogłasza konkurs na stanowisko ASYSTENTA w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Instytucie Architektury i Planowania Przestrzennego na okres 1 roku w wymiarze etatu w dziedzinie naukowej: nauki inżynieryjno-techniczne w dyscyplinie naukowej: architektura i urbanistyka.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 21.06.2024
I. Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 r., Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce - Dz. U. z 2018 r. poz. 1668), w Statucie Politechniki Poznańskiej – Uchwała Nr 175/2016-2020 Senatu Akademickiego Politechniki Poznańskiej z dnia 10 lipca 2019 r. z póź. zm. oraz zasadami polityki kadrowej – załącznik do zarządzenie Rektora Nr 66 z dnia 20 listopada 2020 r. oraz spełniają następujące wymagania w zakresie kwalifikacji dydaktycznych, badawczych i zawodowych:
1. Ukończone studia wyższe magisterskie; tytuł zawodowy: mgr inż. architekt
2. Dobra opinia ze studiów (średnia ocen, aktywność w kołach naukowych, inna działalność, publikacje, udział w konferencjach naukowych).
3. Predyspozycje do pracy w charakterze nauczyciela akademickiego potwierdzone pisemną opinią profesora lub doktora habilitowanego – dotychczasowego przełożonego/opiekuna naukowego.
4. Doświadczenie w pracy w charakterze nauczyciela akademickiego (co najmniej dwa semestry).
5. Dorobek twórczy/projektowy w zakresie architektury i urbanistyki.
6. Znajomość specjalistycznego oprogramowania do projektowania architektonicznego pozwalające na prowadzenie kształcenia w tym zakresie (CAAD i BIM).
7. Umiejętność realizacji nowoczesnych form kształcenia.
8. Znajomość co najmniej jednego języka obcego nowożytnego (w tym angielskiego) w stopniu umożliwiającym wymianę naukową z partnerami zagranicznymi, uczestnictwo w konferencjach i prowadzenie zajęć dydaktycznych.
II. Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie
1. Podanie skierowane do JM Rektora Politechniki Poznańskiej.
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*
3. Arkusz kwalifikacyjny.*
4. Życiorys (CV).
5. Odpisy dokumentów poświadczających uzyskanie tytułu zawodowego.
6. Oświadczenie kandydata o podstawowym miejscu pracy*
7. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 113 Ustawy.*
8. Dokumentację potwierdzającą posiadane kwalifikacje (zgodnie z punktem I.1 – I.8).
III. Wnioski konkursowe należy składać osobiście: Wydziału Architektury, pokój 393, pon.-pt. w godz. 10.00-14.00 lub listem poleconym: Politechnika Poznańska Wydział Architektury ul. Jacka Rychlewskiego 2, 61-131 Poznań.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 30.09.2024 r.
* Dokumenty są dostępne do pobrania na stronie: https://architektura.put.poznan.pl/dokumenty-do-pobrania?title=DOKUMENTY%20DO%20POBRANIA )
W przypadku, gdy żaden z kandydatów nie uzyska pozytywnej oceny komisji konkursowej lub w przypadku braku kandydatów, Dziekan dokona zamknięcia konkursu. Dziekan może unieważnić konkurs lub zamknąć bez podania przyczyny.
Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji
W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: RODO), informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Politechnika Poznańska, Pl. Marii Skłodowskiej–Curie 5,
60-965 Poznań, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639.
Inspektorem danych osobowych jest Piotr Otomański, e-mail: iod@put.poznan.pl.
Państwa dane pozyskane poprzez złożenie kwestionariusza osobowego będziemy przetwarzać na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 22 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Wszelkie dane osobowe przekazane przez Państwa ponad zakres wskazany w kwestionariuszu osobowym przetwarzane będą na podstawie dobrowolnie i świadomie wyrażonej zgody w związku z art. 6 ust. 1 lit a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Dane osobowe nie są przekazywane podmiotom przetwarzającym; mogą jednak zostać udostępnione organom upoważnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe będą przechowywane wyłącznie przez okres prowadzonej rekrutacji i 3 miesiące po jej zakończeniu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania a gdy ma to zastosowanie – również do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w rekrutacji.
W przypadku danych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Dane osobowe Pani/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.