W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

 - Otwiera się w nowym oknie
godlo

Biuletyn Informacji Publicznej Politechnika Poznańska

Wróć

Adiunkt w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych – 3/4 etatu

Stanowisko: Adiunkt w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych – 3/4 etatu
Miejsce pracy: Instytut Informatyki
Termin składania ofert: 06.11.2024 do godz. 12:00
Miejsce składania ofert: Sekretariat Instytutu Informatyki ul. Piotrowo 2
Status: rozstrzygnięte (dokonano wyboru)

                                                                                                                 DZIEKAN

                                                          WYDZIAŁU INFORMATYKI I TELEKOMUNIKACJI POLITECHNIKI POZNAŃSKIEJ 

                                                                                                           ogłasza konkurs

                                                          na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych – 3/4 etatu

                                                                                                       w Instytucie Informatyki 

                                                                                       w dziedzinie: nauk inżynieryjno-technicznych, 

                                                                            w dyscyplinie: informatyka techniczna i telekomunikacja.

 
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018, poz. 1668 z późniejszymi zmianami), w Statucie Politechniki Poznańskiej oraz w Zarządzeniu Nr 66 Rektora Politechniki Poznańskiej z dnia 20 listopada 2020 r. w sprawie wprowadzenia Zasad polityki kadrowej. 

Kandydaci powinni posiadać:
·      stopień naukowy doktora, doktora inżyniera lub równorzędny,
·      predyspozycje do pracy w charakterze nauczyciela akademickiego,
·      biegłą znajomość języków polskiego i angielskiego, w tym konieczność prowadzenia zajęć dydaktycznych w języku angielskim,
·      znajomość języków i technik programowania np.: C/C++, Java, C#, Python, JavaScript,
·      znajomość systemu składu tekstu LaTeX i/lub pakietu biurowego Microsoft Office,
·      znajomość zagadnień z zakresu podstawowej administracji systemami Windows, Linux, macOS i urządzeniami,
·      specjalizacja w obszarze inżynierii oprogramowania;
·      doświadczenie naukowe potwierdzone publikacjami w międzynarodowych czasopismach i/lub na międzynarodowych konferencjach i/lub patentami,
·      mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu i/lub realizacji projektów badawczych i dydaktycznych,
·      mile widziana rozwinięta współpraca międzynarodowa.

Zakres obowiązków:
·      Przygotowanie i realizacja zajęć dydaktycznych wykładowych, laboratoryjnych, ćwiczeniowych i projektowych na kierunkach studiów: informatyka, bioinformatyka i/lub sztuczna inteligencja, w języku polskim i angielskim;
·      Prowadzenie badań naukowych w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja skutkujących publikacjami i/lub patentami.
·      Pozyskiwanie projektów badawczych i/lub dydaktycznych.
Oferujemy:
·      Wynagrodzenie zasadnicze 5800 – 6200 zł brutto miesięcznie,
·      13 wypłat wynagrodzenia w roku; 50% kosztów uzyskania przychodu,
·      Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
·      Świadczenia socjalne: dodatki świąteczne, wakacyjne, na dzieci oraz ubezpieczenie medyczne i grupowe ubezpieczenie na życie, pożyczki pracownicze, wyjazdy zorganizowane,
·      Możliwość rozwoju poprzez podejmowanie nowych zadań i realizację projektów za dodatkowym wynagrodzeniem,
·      Wyjazdy na konferencje naukowe w celu prezentacji wyników prac badawczych,
·      Szkolenia w celu poprawy własnych kwalifikacji.

Zatrudnienie przewiduje się nie wcześniej niż od dnia 1 grudnia 2024r.

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie w sekretariacie Instytutu Informatyki Politechniki Poznańskiej (ul. Piotrowo 2, 60-965 Poznań, tel. 61 665 2997) następujących dokumentów:
·      podanie do JM Rektora Politechniki Poznańskiej,
·      kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i dla pracownika,
·      CV wraz z opisem dorobku naukowego (wykaz publikacji, udział w projektach badawczych), doświadczenia dydaktycznego oraz aktywności w życiu akademickim,
·      arkusz kwalifikacyjny (załącznik nr 1 do Zasad polityki kadrowej),
·      kopia dyplomów (oryginały do wglądu),
·      oświadczenie, że Politechnika Poznańska będzie dla kandydata podstawowym miejscem pracy (załącznik nr 2 do Zasad polityki kadrowej),
·      oświadczenie zgodnie z art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (załącznik nr 3 do Zasad polityki kadrowej),
·      oświadczenie o dziedzinie nauki inżynieryjno-techniczne i dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja, w której kandydat będzie prowadził działalność naukową oraz oświadczenia o wyrażeniu zgody na zaliczenie do liczby pracowników prowadzących działalność naukową (załączniki nr 7 i 8 do Zasad polityki kadrowej), a także oświadczenie o procentowym udziale 100% czasu pracy związanej z prowadzeniem działalności naukowej w dyscyplinie/dyscyplinach (załącznik nr 9 do Zasad polityki kadrowej),
·      klauzula informacyjna,
·      potwierdzenie ukończenia kursu pedagogicznego,
·      zdjęcie. 

Opcjonalne dokumenty:
·      kopie świadectwa pracy.

Termin składania dokumentów upływa w dniu 6 listopada 2024 r. o godz. 12:00

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące od daty zamknięcia konkursu. 

W przypadku, gdy żaden z kandydatów nie uzyska pozytywnej oceny komisji konkursowej lub w przypadku braku kandydatów, Dziekan dokona zamknięcia konkursu. Ogłaszający konkurs może go unieważnić lub zamknąć bez podania przyczyny.

 

Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji
 
W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: RODO), informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Politechnika Poznańska, Pl. Marii Skłodowskiej–Curie 5,
60-965 Poznań, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639.
2. Inspektorem danych osobowych jest Piotr Otomański, e-mail: iod@put.poznan.pl.
3. Państwa dane pozyskane poprzez złożenie kwestionariusza osobowego będziemy przetwarzać na podstawie art.
6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 22¹ Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Wszelkie dane osobowe
przekazane przez Państwa ponad zakres wskazany w kwestionariuszu osobowym przetwarzane będą na
podstawie dobrowolnie i świadomie wyrażonej zgody w związku z art. 6 ust. 1 lit a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
4. Dane osobowe nie są przekazywane podmiotom przetwarzającym; mogą jednak zostać udostępnione organom
upoważnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
5. Dane osobowe będą przechowywane wyłącznie przez okres prowadzonej rekrutacji i 3 miesiące po jej
zakończeniu.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania a gdy ma to
zastosowanie – również do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo
do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich
podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w rekrutacji.
9. W przypadku danych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo do cofnięcia
zgody w dowolnym momencie. Nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
10. Dane osobowe Pani/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Załączniki:

Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Agnieszka Pietraszewska Jedrzejczak
Data opublikowania: 26.04.2023 09:55
Liczba pobrań: 113
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Agnieszka Pietraszewska Jedrzejczak
Data opublikowania: 26.04.2023 09:55
Liczba pobrań: 157
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Agnieszka Pietraszewska Jedrzejczak
Data opublikowania: 26.04.2023 09:56
Liczba pobrań: 132
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Agnieszka Pietraszewska Jedrzejczak
Data opublikowania: 26.04.2023 09:56
Liczba pobrań: 128
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Agnieszka Pietraszewska Jedrzejczak
Data opublikowania: 26.04.2023 10:00
Liczba pobrań: 127
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Agnieszka Pietraszewska Jedrzejczak
Data opublikowania: 26.04.2023 10:01
Liczba pobrań: 104
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Agnieszka Pietraszewska Jedrzejczak
Data opublikowania: 04.05.2023 13:13
Liczba pobrań: 140
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Agnieszka Pietraszewska Jedrzejczak
Data opublikowania: 04.05.2023 13:14
Liczba pobrań: 147
Wytworzył: Rektor PP - prof. dr hab. inż. Teofil Jesionowski
Data wytworzenia: 20.11.2020
Opublikował w BIP: Agnieszka Pietraszewska Jedrzejczak
Data opublikowania: 04.05.2023 13:15
Liczba pobrań: 146
Ogłoszenie
pdf, 1.11 MB
Odpowiedzialny za treść: dr hab. inż. Mikołaj Morzy, prof. PP
Wytworzył: dr hab. inż. Mikołaj Morzy, prof. PP
Data wytworzenia: 03.10.2024
Opublikował w BIP: Agnieszka Pietraszewska Jedrzejczak
Data opublikowania: 04.10.2024 10:05
Liczba pobrań: 15
wyniki
pdf, 552 kB
Odpowiedzialny za treść: dr hab. inż. Szymon Wilk, prof. PP
Wytworzył: dr hab. inż. Szymon Wilk, prof. PP
Data wytworzenia: 15.11.2024
Opublikował w BIP: Agnieszka Pietraszewska Jedrzejczak
Data opublikowania: 19.11.2024 14:46
Liczba pobrań: 3
wyniki - C
pdf, 164 kB
Odpowiedzialny za treść: dr hab. inż. Szymon Wilk, prof. PP
Wytworzył: dr hab. inż. Szymon Wilk, prof. PP
Data wytworzenia: 15.11.2024
Opublikował w BIP: Agnieszka Pietraszewska Jedrzejczak
Data opublikowania: 19.11.2024 14:46
Liczba pobrań: 3
Odpowiedzialny za treść: Dziekan - dr hab. inż. Mikołaj Morzy, prof. PP
Wytworzył: Dziekan - dr hab. inż. Mikołaj Morzy, prof. PP
Data wytworzenia: 03.10.2024
Opublikował w BIP: Agnieszka Pietraszewska Jedrzejczak
Data opublikowania: 04.10.2024 10:05
Ostatnio zaktualizował: Agnieszka Pietraszewska Jedrzejczak
Data ostatniej aktualizacji: 19.11.2024 14:46
Liczba wyświetleń: 70