W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
Strona internetowa Politechniki Poznańskiej - Otwiera się w nowym oknie
godlo

Biuletyn Informacji Publicznej Politechnika Poznańska

Wróć

Adiunkt

Stanowisko: Adiunkt
Miejsce pracy: Wydział Architektury Wnętrz i Wzornictwa Przemysłowego
Termin składania ofert: 14.03.2025 do godz. 15:00
Miejsce składania ofert: Kancelaria Dziekana Wydziału Architektury, pokój 392, lub listem poleconym: Politechnika Poznańska Wydział Architektury ul. Jacka Rychlewskiego 2, 61-131 Poznań.
Status: rozstrzygnięte (dokonano wyboru)

Dziekan Wydziału Architektury Politechniki Poznańskiej

ogłasza konkurs na stanowisko ADIUNKTA w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych

w Instytucie Architektury Wnętrz i Wzornictwa Przemysłowego na okres 1 roku w wymiarze ¾ etatu

w dziedzinie naukowej: nauki inżynieryjno-techniczne

w dyscyplinie naukowej: architektura i urbanistyka.

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 14.03.2025 r.

I. Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 r., Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce - Dz. U. z 2018 r. poz. 1668), w Statucie  Politechniki Poznańskiej – Uchwała Nr  175/2016-2020   Senatu   Akademickiego   Politechniki   Poznańskiej   z   dnia 10 lipca 2019 r. z póź. zm. oraz zasadami polityki kadrowej – załącznik do zarządzenie Rektora Nr 66 z dnia 20 listopada 2020 r. oraz spełniają następujące wymagania w zakresie kwalifikacji dydaktycznych, badawczych i zawodowych:

1. Stopień doktora w dziedzinie sztuki, dyscyplinie sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki,

2. Dorobek zawierający:

1)    Wartościowy dorobek w zakresie fotografii artystycznej i artystycznych działań intermedialnych,

2)    Wartościowy dorobek w zakresie komercyjnej fotografii architektury, fotografii wnętrz i fotografii produktowej,

3)    Czynny udział w działalności naukowej (konferencje, sympozja itp.);

4)    Dorobek publikacyjny w punktowanych czasopismach i monografiach naukowych o co najmniej zasięgu krajowym,

5)    Znaczący dorobek artystyczny (wystawy indywidualne i zbiorowe),

6)    Znaczący dorobek kuratorski, 

7)    Wartościowy dorobek organizacyjny i popularyzatorski,

8)    krajowe lub zagraniczne staże naukowe lub przemysłowe;

3. Ukończone studia pedagogiczne lub kurs pedagogiczny,

4. Co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej w jednostce związanej z dziedziną Architektury,

5. Biegła znajomość języka angielskiego potwierdzona certyfikatem umożliwiająca prowadzenie zajęć dydaktycznych,, wymianę z partnerami zagranicznymi i uczestnictwo w konferencjach,

6. Biegłe umiejętności posługiwania się programami Adobe Photoshop, Lightroom, InDesign,

7. Doświadczenie w międzyinstytucjonalnej współpracy międzynarodowej. 

 

II. Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie

1. Podanie skierowane do JM Rektora Politechniki Poznańskiej.

2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*

3. Arkusz kwalifikacyjny.*

4. Życiorys (CV).

5. Odpisy dokumentów poświadczających uzyskanie tytułu zawodowego. 

6. Oświadczenie kandydata o podstawowym miejscu pracy*

7. Oświadczenie  o spełnianiu warunków art. 113 Ustawy.*

8. Dokumentację potwierdzającą posiadane kwalifikacje (zgodnie z punktem I.1 – I.7).

 

III. Wnioski konkursowe należy składać osobiście: Kancelaria Dziekana Wydziału Architektury, pokój 392, lub listem poleconym: Politechnika Poznańska Wydział Architektury ul. Jacka Rychlewskiego 2, 61-131 Poznań.


Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 30.05.2025 r.

* Dokumenty są dostępne do pobrania na stronie: https://architektura.put.poznan.pl/dokumenty-do-pobrania?title=DOKUMENTY%20DO%20POBRANIA )

W  przypadku,  gdy  żaden  z  kandydatów  nie  uzyska  pozytywnej  oceny  komisji  konkursowej lub w przypadku  braku kandydatów, Dziekan  dokona  zamknięcia  konkursu. Dziekan  może unieważnić  konkurs  lub  zamknąć  bez  podania przyczyny.

 
Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji

W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku 
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: RODO), informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Politechnika Poznańska, Pl. Marii Skłodowskiej–Curie 5, 
60-965 Poznań, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639.
Inspektorem danych osobowych jest Piotr Otomański, e-mail: iod@put.poznan.pl.
Państwa dane pozyskane poprzez złożenie kwestionariusza osobowego będziemy przetwarzać na podstawie  art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 22 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Wszelkie dane osobowe przekazane przez Państwa ponad zakres wskazany w kwestionariuszu osobowym przetwarzane będą na podstawie dobrowolnie i świadomie wyrażonej zgody w związku z art. 6 ust. 1 lit a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.  
Dane osobowe nie są przekazywane podmiotom przetwarzającym; mogą jednak zostać udostępnione organom upoważnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe będą przechowywane wyłącznie przez okres prowadzonej rekrutacji i 3 miesiące po jej zakończeniu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania a gdy ma to zastosowanie – również do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w rekrutacji.
W przypadku danych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Dane osobowe Pani/Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
 

Załączniki:

ogłoszenie o konkursie
pdf, 173 kB
Odpowiedzialny za treść: dr hab. inż. arch. Agata Gawlak, prof. PP
Wytworzył: dr hab. inż. arch. Agata Gawlak, prof. PP
Data wytworzenia: 12.02.2025
Opublikował w BIP: Natalia Górska
Data opublikowania: 12.02.2025 10:15
Liczba pobrań: 22
informacja o wyniku
pdf, 57 kB
Odpowiedzialny za treść: dr hab. inż. arch. Agata Gawlak, prof. PP
Wytworzył: dr hab. inż. arch. Agata Gawlak, prof. PP
Data wytworzenia: 25.03.2025
Opublikował w BIP: Natalia Górska
Data opublikowania: 04.04.2025 17:00
Liczba pobrań: 11
Odpowiedzialny za treść: dr hab. inż. arch. Agata Gawlak, prof. PP
Wytworzył: dr hab. inż. arch. Agata Gawlak, prof. PP
Data wytworzenia: 12.02.2025
Opublikował w BIP: Natalia Górska
Data opublikowania: 12.02.2025 10:15
Ostatnio zaktualizował: Natalia Górska
Data ostatniej aktualizacji: 04.04.2025 17:00
Liczba wyświetleń: 82