Terminy posiedzeń

 

28 października 2015 r. 

  1. Ramowe programy prac stałych komisji senackich
 
25 listopada 2015 r.

  1.  Uchwalenie zmian w Regulaminie Gospodarki Finansowej
  2.  Powołanie Uczelnianej Komisji Wyborczej
  3.  Informacja o zasadach finansowania badań naukowych w roku 2016
 

16 grudnia 2015 r.  

  1. Informacja o funkcjonowaniu Uczelnianego Systemu Zapewnienia Jakości
  2. Informacja o praktykach studenckich i studenckich programach międzynarodowych
  3. Informacja o współpracy międzynarodowej

27 stycznia 2016 r.  

  1. Uchwalenie ordynacji wyborczej na kadencję 2016-2020
  2. Sprawozdanie z realizacji remontów w roku 2015 oraz plan remontów centralnych i inwestycji na rok 2016

24 lutego 2016 r.

  1.  Informacja o wykorzystaniu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w roku 2015

30 marca 2016 r.  

  1.  Informatyzacja Uczelni
  2.  Opiniowanie wniosków o nagrody Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego

27 kwietnia 2016 r.  

  1.  Zatwierdzenie sprawozdania finansowego za rok 2015
  2.  Zatwierdzenie sprawozdania z działalności naukowo-badawczej w PP w roku 2015 oraz ocena efektywności badań naukowych
  3.  Uchwalenie zasad i trybu przyjmowania kandydatów na studia w roku akademickim 2017/2018
  3.  Zatwierdzenie wysokości kosztów ogólnouczelnianych, kosztów centrów i jednostek wspomagających kształcenie oraz funduszy centralnych

25 maja 2016 r.

  1.  Uchwalenie planu rzeczowo-finansowego na rok 2016

29 czerwca 2016 r.

  1.  Zatwierdzenia sprawozdania z działalności Uczelni w roku akademickim 2015/2016
  2.  Informacja nt. realizacji uchwał Senatu  
  3.  Sprawozdanie z działalności Komisji Senackich
  4.  Informacja o działalności Biblioteki
  5.  Informacja o pracy Samorządu Doktorantów
  6.  Informacja o pracy Samorządu Studenckiego

28 września 2016 r.

  1.  Przyjęcie ramowego programu posiedzeń Senatu
  2.  Powołanie stałych komisji senackich  
  3.  Informacja o rekrutacji w 2016 r.

26 października 2016 r.

  1.  Powołanie komisji dyscyplinarnych
  2.  Powołanie komisji oceniających nauczycieli akademickich  
  3.  Wybór przedstawicieli do Rady Fundacji na rzecz Rozwoju PP, Rady Poznańskiej Fundacji Bibliotek Naukowych i do Rady Użytkowników Poznańskiego Centrum Superkomputerowo-Sieciowego
  4.  Ramowe programy prac stałych komisji senackich

30 listopada 2016 r.

  1.  Uchwalenie zmian w Regulaminie Gospodarki Finansowej
  2.  Informacja o zasadach finansowania badań naukowych w roku 2017  

21 grudnia 2016 r.

  1.  Informacja o funkcjonowaniu Uczelnianego Systemu Zapewnienia Jakości
  2.  Informacja o praktykach studenckich i studenckich programach międzynarodowych  
  3.  Informacja o współpracy międzynarodowej

25 stycznia 2017 r.

  1.  Sprawozdanie z realizacji remontów w roku 2016 oraz plan remontów i inwestycji na rok 2017

 22 lutego 2017 r.

  1.  Informatyzacja Uczelni
  2.  Informacja o wykorzystaniu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w roku 2016   
29 marca 2017 r.

  1.  Opiniowanie wniosków o nagrody Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego

26 kwietnia 2017 r.

  1.  Uchwalenie zasad i trybu przyjmowania kandydatów na studia w roku akademickim 2018/2019
  2.  Zatwierdzenie wysokości kosztów ogólnouczelnianych, kosztów studiów i jednostek wspomagających kształcenie oraz funduszy centralnych  
  3.  Zatwierdzenie sprawozdania z działalności naukowo-badawczej w PP w roku 2016 oraz ocena efektywności badań naukowych

31 maja 2017 r.

  1.  Zatwierdzenie sprawozdania finansowego za rok 2016
  2.  Uchwalenie planu rzeczowo-finansowego na rok 2017  

5 lipca 2017 r.

  1.  Zatwierdzenia sprawozdania z działalności Uczelni w roku akademickim 2016/2017
  2.  Informacja nt. realizacji uchwał Senatu  
  3.  Sprawozdanie z działalności Komisji Senackich
  4.  Informacja o działalności Biblioteki
  5.  Informacja o pracy Samorządu Doktorantów
  6.  Informacja o pracy Samorządu Studenckiego


Metryczka

Wprowadzono: 04-07-2011 12:11
Aktualizacja: 24-02-2017 10:08
Dodane przez: bipmaster

Zmiany | Wersja oficjalna artykułu